TrailerkÖp...hjÄlp!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare mariac
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 718
M

mariac

Är ute och letar för fullt efter en trailer. Ny eller bättre begagnad. Det finns ju en uppsjö av märken så jag känner mig lite förvirrad. Skulle bara vilja höra era åsikter om transporter. Något särskilt märke ni rekommenderar. Tips om vad man bör tänka på osv. Kravet jag har är att det ska vara en boggie och helst panikutlösning. Tacksam för era tips och erfarenheter!:bow:

Sv: TrailerkÖp...hjÄlp!

Jag körde en budgetvariant. Köpte en Dalavagn, boggie, utan sadelkammare och annan lyx. Den gick som ett strykjärn efter bilen. Tyckte himla mycket om den, men ekonomin gjorde att jag blev tvungen att säjla den + lämna bort hästen på foder...

De görs av Star Trailer numer med Star´s alla bra finesser, bara själva buren är olika. Dessutom är priset lite (10.000 :-, tror jag) billigare.

Lycka till med köpet!

Liknande trådar

Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli... 2
Svar
21
· Visningar
1 297
Senast: Fetaost
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här... 2
Svar
32
· Visningar
3 275
Senast: ameo
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
2 009
Senast: Roheryn
·
Hemmet Jag tänkte höra lite här hur ni hade gjort i min situation, vad ni tycker blir bäst. Kanske någon av er har gjort liknande och har lust... 2
Svar
22
· Visningar
2 544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka