trainers vs?

Cilla

Trådstartare
är på jakt efter en ny dressyrsadel, har idag en trainers frankie allround. ligger kanon.
sadel som ser lika ut i bom och svängdhet?

jättetacksam för alla svar!!!

Sv: trainers vs?

Har en Trainers dressyr som hästen vuxit ur.Har nu en Pfiff dressyr och en Griffin allround.Andra märken som kan passa är Kieffer,Kentaur.Bäst är att kolla med en sadelutprovare.

Du frågade ju efter en dressyr sadel som ser exakt likadan ut som din allround. Allra närmast kommer du med en Trainer Dressyr.

Jag har sätt ett par stycken, håller man ögonen öppna så finns de.

Du frågade ju efter en dressyr sadel som ser exakt likadan ut som din allround. Allra närmast kommer du med en Trainer Dressyr.

Jag har sätt ett par stycken, håller man ögonen öppna så finns de.

haha, ja, det har till å med jag räknat ut! :rofl: men kollade på pfiffs, men de ligger i en prisklass över min.... annars säg de lovande ut! :idea: men jag har ju ingen aning om hur svängd den är i bommen å vägrar lägga en "fel" sadel på hennes rygg. :mad: å jag är inte så duktig på att passa ut, så jag vill gärna ha nått att utgå från....:D

Liknande trådar

Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
232
Senast: Fibusen
·
Utrustning Trainers sadlarna. Om man har en dressyrsadel från Trainers som ligger bra på hästen kan man då tänka att även en hoppsadel från...
Svar
0
· Visningar
655
Senast: Pemallun
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Esmeralda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka