Trakasserad

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare stsoft
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 820
S

stsoft

Hej min sambo blir trakassared av någon som kallar sig anonym på sin blogg och jag undrar om det finns något sätt så man kan ta reda på den personens ip adress (ej olagligt sätt) för att sedan ta reda på vem personen är

Sv: Trakasserad

Du skriver lite tvetydigt, men om personen skriver på din sambos blogg går det enkelt att se IP-nummer (även om var beror lite på blogmjukvaran). Hjälper dock inte då det inte går att få fram vem det är från det. Är det något allvarligt så polisanmäl helt enkelt.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 600
Senast: Takire
·
Samhälle En fundering som jag har haft är vad som blir framtidens arkiv när vi har en så digital värld med snabb teknikutveckling. Kommer sånt...
Svar
0
· Visningar
272
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 091
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 172
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka