Tramstråden för forumet "hund"

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Izisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 738
I

Izisen

Hej!
Många forum har ju tramstrådar och jag tänkte att vi kunde starta en tramsare här som nu är gjord om det inte har blivit det redan. Så sätt igång och tramsa!

Sv: Tramstråden för forumet "hund"

Okej, här kommer trams. Harley har nyligen dragit ut alla sina undre framtänder då de började lossna (var så små att de ej fyllde funktion). Detta resulterade hursomhelst i att tungan inte ville vara kvar i munnen när han sover. Numera ser han ut såhär när han sover (nyvaken på bilden)
DSC00128-1.jpg

Och såhär kan han stå och glo i evigheter på mig innan han slutligen bestämmer sig för att gå iväg och gömma grisörat ( tex i min väska)

DSC00129.jpg

:D Äh, jag tycker sådana här tramstrådar är så himla tramsiga :angel: :angel:

Ähh det gör inget :D
Vad det någon som gick på hund mässan?

Det blev inget för mig :smirk: :cry:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 516
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 191
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 642
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?