JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Träna med Spanska Ridskolan
Moderator
Hästmänniskan
Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Hästnyheter
Nästa år får bara hästar som är registrerade som PRE/CDE representera Spanien på unghäst-VM i dressyr. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Tävlingssäsongen är i full gång och det är mycket som ska funka på banan – bland annat kombinationerna. I en favorit i repris tipsar...
Hästnyheter
I spanska Barcelona har tre dagars tävlande i Nations Cup-finalen startat. I dag rids kvaltävlingen där de åtta bästa lagen går vidare...
Husvagnsrenovering
Fritid Alla soffdynor har nytt tyg (förutom två armstöd, men dem vet jag inte om jag ska klä om eftersom jag tänker att den soffan får vara...
Brie
1 minut sedan
Israel vs. stora delar av världen
Samhälle Ja det är främst hur omvärlden (mtp trådstarten) reagerat på bosättarrörelsen jag undrar över. Har den alltid "tillåtits"? Är det inte...
the_connemara
2 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag har fått sovmorgon idag och blev precis serverad kaffe och kaka på sängen. Men nu är det dags att stå upp och krama på min familj...
bumpo
8 minuter sedan
Svar: 1 191
Visningar: 41 362
Allmänt
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Det kanske dom skrev oxå men tror att CH ville framföra just det med stångtygeln eftersom det varit mkt tjafs om kandaret.
Han brukar...
fio
Alldeles nyss
Svar: 1 508
Visningar: 118 082
Grenar
Septisk artrit
Hästvård Det har gått bra! Han fyller 9 år idag och går nu svår dressyr. Har inte haft några problem med det bakbenet alls. Sedan är han ganska...
Mirtai
46 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 1 595
Vård
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag håller med @Alexandra_W, det är helt individuellt, det är svårt att se något genomgående mönster.
warg
Idag kl 09:00