Tranesläp!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Born96
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 431
B

Born96

Är det någon som vet hur hög en enhästars tranesläp är?
Tror snart att jag har sökt överallt men jag hittar det inte?:confused:
Är jättetacksam för svar!

Om tråden ligger fel så flytta gärna på den!

Sv: Tranesläp!

Tror det är bäst att mäta den aktuella släpen. För höjden varierar med årsmodellerna och även med vilken typ av däck som sitter på den.

Jo det förstås men jag menade takhöjden inne i transporten!:D

Men höjden invändigt ändras ju inte för att du byter däck!
Kan du förklara för mig hur man kommer till denna sida. Gjorde ju ett nytt inlägg igår, men det är tydligen bortplockat helt!:(

Jag förstår inte din fråga, du är ju på sidan nu när du gör inlägget?!

Inget inlägg är bortplockat i den här tråden. Har du dubbelpostat tråden (ligger på fler ställen) så är säkert den dubbelpostade bortplockad eftersom det strider mot forumreglerna.

Jag gick in från sidan hästverksam och kom till denna tråden. Men nu ser jag uppe i kanten hur man kommer dit.
Den tråden jag la in igår var mer en fråga om vart den hade tagit vägen och hur man kom dit(hit)
Blev lite rörigt!:crazy:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Tjatter Jag såg ett klipp på facebook och tappade bort det... Det var en sjukhusserie. En somalisk kvinna får veta att folk i landet det...
Svar
2
· Visningar
306
Senast: gul_zebra
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
591
Senast: MJLee
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka