Träning för hopp/fältavlan!

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare ristroem
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 182
R

ristroem

hej, har en film om hur man bygger upp fältävlands kondis och hur man gör dom hållbara, men hur gör ni???

Har en sköthäst på 5 år, ( räknas som 4 inom ridning, hon har haft föl) efter briar :))) :banana:
Hur tränar jag upp en stabil och bra kondition?

Sv: Träning för hopp/fältavlan!

ingen som vet?! :eek::eek:

Här är nog många som vet, men inte utan att ha sett dig och din häst. Sen är det en flera sidors uppsats :angel:

Så mitt tips är.... Skaffa dig en bra tränare, inte gratis som här men betydligt säkrare

En bra tränare och ha i bakhuvudet att leder och ligament tar längre tid att bygga upp än styrka och kondition... Lycka till!

tack, har nu böjra på en bra träning till hållbarhet och mer kondis. tack

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 076
Senast: lilsan
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
758
Senast: MiniLi
·
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: cewe
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
737

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka