Så... Militärpress (strikt) på 30% av kroppsvikten avrundat till närmsta 2,5 kg blev 27,5 kg (avrundade uppåt). Jag klarade hela 12 mäktiga reps.![]()
Bra jobbat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så... Militärpress (strikt) på 30% av kroppsvikten avrundat till närmsta 2,5 kg blev 27,5 kg (avrundade uppåt). Jag klarade hela 12 mäktiga reps.![]()
Är det ngn här som tränar två ggr om dagen ibland?
Tänkte mest om ngn kör två konditionspass men även oavsett vilken träning.Det beror lite på vad du menar med träna.Jag rider ju oftast en gång om dagen, och vissa dagar gör jag ju då mer regelrätt träning vid ett annat tillfälle samma dag. Eller tränar något och sen går en promenad. Men jag tränar ju inte som i styrketränar två gånger/dag.
Bakåt, enligt min kiropraktor är det mest skonsamt för kroppen ^^
Jag blir såå hungrig efter att jag varit på gymmet, tror ni att jag ätit för dåligt innan jag går och tränar? Känns som att jag kan äta hur mkt som helst efter och att det inte finns någon botten..
Är det ngn här som tränar två ggr om dagen ibland?
Jag tänkte köra dubbelt i morgon. Jag ska spinna på kvällen men tänkte cykla lite lättare på morgonen.(Mina morgonpass är viktiga för skallen)För ett par år sen gjorde jag det mer än vad jag gör nu, då körde jag styrketräning på gym 6dagar/v oftast på morgonen, sen löpning/simning/cykel/hinderbana 3-4dagar/v på eftermiddagarna..
Som det är nu har jag häst med ridning 6-7dagar/v, gym ca 5dagar/v, fotboll, löpning och lite cykel.. Såattehh.. vissa dagar är jag både på gymmet, rider och tränar 90min fotboll som jag cyklar till/från..![]()
![]()
Liiite jobbigt att gå ner för trappor idag..Jäklar så bra träningen i måndags var!
Och en sån fin pålle jag har! Idag är han värd 10miljoner!Så härliga, mjuka, fina grusvägar vi har att rida på nu! Vi var ute en 1h idag med massa trav och galopp! Blåsigt som satan men ändå så härligt..
Vaccinering imorn så blir lugnt för pålle ett par dagar nu..