Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter lovande (såvida badet sker inomhus alltså)! Ha så mysigtJag och dottern tog en ridtur tillsammans idag efter frukostSen har jag gått en massa steg när jag jagat häst i hagen två ggr och fixat med hö, vatten, foder och allt för ikväll har maken fixat någon hemlig resa åt mig så vi ska sova borta i natt och jag vet inte vart vi ska
Vi ska bada och dricka öl iallafall, så mycket vet jag![]()
Idag har jag sprungit i sol och pudersnö och det var underbartSån energiboost! Det är sjukt hur mycket jag påverkas, SÅ glad att det märks att det blir ljusare och ljusare nu för varje dag som går!
Jag har haft två rätt lugna träningsveckor eftersom jag bara varit hemma tre dagar på 2,5 vecka. Men nu är ordningen återställd och imorgon ska jag köra vidare med MadCow-programmet. Har fem veckor kvar som jag ska tröska igenom, sen ska jag ta en lite lugnare vecka innan jag kör igång med ett annat program.
Parallellt med detta ska jag jobba vidare med att lära mig olympiska lyft. Hoppas få in ett PT-pass innan månadsskiftet så jag får något att utgå ifrån.
Å så ska vikten ner lite också. 9 kg är målet i första etappen, sen får jag utvärdera. Mycket nu.![]()
Vad kul att du ska börja med olympiska lyft! Så himla kul att träna![]()
![]()
Ja, jag ser fram emot det! Inte gjort det så mycket, och är lite tveksam till om mina inte helt hundraprocentiga handleder accepterar det, men jag vill ge det ett försök.
Tänkte faktiskt em snabb tanke om dina handlederJag håller tummarna för dem!
![]()