• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare bombibittIII
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 837
B

bombibittIII

hur ska jag lägga upp träningen? jag rider en c-ponny. ska börja träna så fort banorna öppnar. Men hur ska man träna? hon ska springa ca 1500m. Tävlingarna börjar i maj och sen så ska jag väll tävla lite då och då till september. Har tillgång till backar och banor men dock inte jätte nära. Vad kan man göra dom dagarna man inte tränar på nån bana? :)

Sv: Träning

Ta dig en titt på äldre trådar, där talas det om ponny träning, har du ytterliggare frågor så är det bara att återanvända de gamla trådarna! Ett tips är att i dessa finns även bra länk till ponnygaloppsföreningar som anordnar träningar och kurser…

Lycka till!

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 586
Senast: Lady_S
·
Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
581
Senast: Freazer
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 287
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
777
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka