Träningsläger!

Status
Stängd för vidare inlägg.

percival

Trådstartare
Jag vet faktiskt inte vart denna tråd hör hemma så rätta mig gärna.

Jag undrar om någon här har vet något bra träningsläger inom klassisk/akademisk dressyr, centrerad ridning där man får både med teori och ridning och kanske rentav lägga upp ett eget träningsschema efter individ. Och där man kan ta med sig sin egen häst.
Om förslag ej får läggas ut här så PM mig gärna. :smirk:

Sv: Träningsläger!

Jag vet faktiskt inte vart denna tråd hör hemma så rätta mig gärna.

Jag undrar om någon här har vet något bra träningsläger inom klassisk/akademisk dressyr, centrerad ridning där man får både med teori och ridning och kanske rentav lägga upp ett eget träningsschema efter individ. Och där man kan ta med sig sin egen häst.
Om förslag ej får läggas ut här så PM mig gärna. :smirk:

Annonser beträffande kurser, läger, clinics och tränare finns, respektive läggs under Bukefalos radannonser, se länk i menyn till vänster.

Reklam för aktuella kurser, görs dessutom kontinuerligt av arrangörer i bukefalos kalender som du också hittar länk till i minyn till vänster.

Mvh

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 479
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
868
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 985
Senast: lilsan
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 397
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka