Träns från Prestige

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Jenna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 862
J

Jenna

Vart kan man få tag på dessa? Vet att Hästbiten har det med mexikansk nosgrimma men de tar verkligen ut överpris för detta träns (3500 kr). Såg hos grossisten att det komplett skulle kosta runt 3000 kr.

Sv: Träns från Prestige

tycker inte det är så farligt överpris ändå, affären måste ju tjäna lite oxå ;)

Bison skrev:
tycker inte det är så farligt överpris ändå, affären måste ju tjäna lite oxå ;)

Jo men de flesta återförsäljare tar oftast samma pris som Equalityline rekommenderar eller tom lägre. Det är ju liksom 500 spänn det skiljer :(

hör med butiker i trakten som säljer prestige sadlar om de kan ta hem tränset åt dig :idea:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Katthälsa Där jag går nu kostar det knappt 1300, men har nu fått reda på att det verkar ligga på runt 900 hos flertalet övriga. Dit jag går är...
Svar
14
· Visningar
2 337
Senast: gul_zebra
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 589
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka