Träns - hjälp!

Ickiz

Trådstartare
Nu är det så här att jag har tänkt att köpa ett nytt träns,och jag har hittat ett som jag tror skulle bli skit snyggt på hästen men nu är ju problemet det att jag vet inte om jag skall ta ett svart eller ett brunt!! Hästen är svart brun och jag har svarta grejer på henne,....MEN jag blev helt kär i själva tränset som hade en mööööörk mörk brun färg. Hade tränset varit billigare så hade det inte varit något snack om saken men nu är det ju inte det...vilket hade ni köpt? Tror ni min pålle passar i mörk brunt?
HJÄLP!

Har en bild på henne men tyvärr ingen på själva tränset.
Gud vilken beslutångest....:bump:

th_Digitalabilder2678.jpg

Senast ändrad:
Sv: Träns - hjälp!

Mörkbrunt! :bump:

Föressten ser din häst litegranna ut som min sköthäst :)
Stam?

mörkbrunt är fint på den hästen, men har du svart sadel så tycker jag att du ska ha det svarta tränset.

Ta det mörkbruna du, ingen brukar lägga märke till om sadel och träns har olika färg.Tror man tänker på det mest själv i så fall.

Förresten - om man nu tänker till och verkligen tittar på utrustningen ute på tävlingar så är det väldigt många som faktiskt har olika färg på sadel och träns. Men som sagt ser jag det bara om jag verkligen tittar efter det.

Är sadeln svart och om du inte har några planer på att byta sadel i sådana fall, så kör på svart! Sadel och träns ska vara i samma färg tycker jag, annars ser det lätt lite slarvigt ut ;) . Men hon hade varit fin i det mörkbruna tror jag, men det hänger på resten av utrustningen.

Köp det mörkbruna.
Har själv en mörkbrun sadel och svart träns och det funkar fint:rofl:
Tänkte jämt förr att sadel och träns skulle vara samma färg, men så sålde jag den svarta sadeln eftersom den inte passar på min nya häst och så hade jag bara svarta träns kvar hemma.

Mörkbrunt blir nog fint på hästen,
MEN eftersom sadeln är svart hade jag valt det svarta.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
556
Senast: Honey07
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka