Träns hjälp

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Blinkande
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 289
B

Blinkande

Jag söker ett svart pullar träns med silverspännen.
Spännena vid bettet ska vara innåtvända och jag vill ha looptyglar till.
Någon som har ett ett liknande?
Looptyglar går iof att köpa separat...

:bow:

Sv: Träns hjälp

Köpte ett liknande på filippasridsport.se Du kan ju alltid kolla där !

hm hur är kvaliteen?

kl
jag funderar på HG klinkers men känns som de börjar gå ur tiden?
Kan tillägga att det gärna får finnas matchande martingalförbygel till

:bow:

fancy tränset har ju mässingspännen! dessutom finns det att köpa billigare på andra ställen. lädret är väl rätt halvkasst men bättre än börjes..:idea: små i storlekarna är dom också!

Jag har precis köpt ett Mark Todd pullarträns. det låter som det träns du söker men däremot ingick inga tyglar..

Letar efter ett sådant.. var finns det att köpa.. någon internetbutik??Finns ett på hööks, smala remmar men dom har inte väldens bästa kvalitet ju så.. går ju knappt att hitta pullarträns med rostfria spännen.. tycker alla verkar ha mässing..

Köp ett vanligt dyon eller hg då. HG kan man beställa om man vill ha silver/mässingsspännen.

Någon bra hemsida:confused: (bor ute i skogen och har lite svårt att ta mig till "hästbutiker")

Liknande trådar

Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
548
Senast: Elo
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 069
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 256
Senast: Nota
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka