B banjo Trådstartare 26 Jan 2008 #1 Söker bilder på träns i gammal stil, som tex. hästarna i King Arthur har. För jag behöver inspiration till tränset jag ska rita upp och beställa av skomakaren =)
Söker bilder på träns i gammal stil, som tex. hästarna i King Arthur har. För jag behöver inspiration till tränset jag ska rita upp och beställa av skomakaren =)
fjordtokan 26 Jan 2008 #2 Sv: Träns i gammal stil Jag ser hur helt mupp ut men det kvittar ju En till bild:
fjordtokan 26 Jan 2008 #4 Sv: Träns i gammal stil Tackar Ett annat hett tips är Kaupres träns (sök på Kaupre , kommer inte ihåg adressen).
Sv: Träns i gammal stil Tackar Ett annat hett tips är Kaupres träns (sök på Kaupre , kommer inte ihåg adressen).
fjordtokan 26 Jan 2008 #6 Sv: Träns i gammal stil Visst är det Lite för dyrt för att bara rida i skogen med dock
B banjo Trådstartare 26 Jan 2008 #7 Sv: Träns i gammal stil haha jo, det är det nog. undra om jag inte ska be skomakaren göra ungefär ett sånt, fast utan att måla då *s*
Sv: Träns i gammal stil haha jo, det är det nog. undra om jag inte ska be skomakaren göra ungefär ett sånt, fast utan att måla då *s*