Träns med remontgrimma

Anzzie

Trådstartare
Letar efter ett snyggt träns med remontgrimma....dock känns det som utbudet är minimalt:(

Nån som har tips på såna snygga träns???

Sv: Träns med remontgrimma

Jag har precis köpt ett. Chetak(?) har något som är jättefint och som inte heller är så dyrt. Annars kan du ju alltid köpa en lös remont grimma=lättast att hitta, och sedan sätta ihop den med andra tränsdelar.

Glubus har snygga, Annars så har ju Dyón . Men de är ju lite dyrare. .

Dyon har fina träns med remontgrimma.
Jacson är lite billigare, men har en hel del fina träns också, däremot är det ju inte samma kvalite direkt.
Henri de rivel har också ett fint träns med remontgrimma har jag för mig, lite mellanpris på det skulle jag tro.

Senast ändrad av en moderator:

jag köpte ett träns från treadstone, och köpte till en remontnosgrimma till den, jag tycker det är snyggt iaf :) fast den är rätt tjock, funderar på att köpa en lite tunnare nosgrimma..

Tycker Claridge House Hannover tränset från Hööks är både snyggt och prisvänligt :D

EQL har ett enkelt träns med remontnosgrimma som är snyggt o helt ok läderkvalitet på. Ligger på 1200.

åhh vad fint det från Henri de Rivel var... var kan man köpa det?

Jag ska köpa ett remont till min. Och har fastnat för Globus Tanjas remont träns.. inte alls dyrt men lite orginelt...

Var kan man köpa dyon tränset??:love:...så fint:love:

Vet att Zaldi haft ett snyggt träns med remontgrimma, även Morris and Noland, men vet ej om de tillverkas längre. Dyon har ju, men tycker inte det är så himla snyggt!

Tror att CWD har ett antal olika remontgrimmor, bland annat med spännen som regleras på nosen!

:bow::bow: jag ska också köpa det :love: fast ska göra om pannbandet lite :angel:

*kl*

Trådkapar lite...

Någon som känner till om det finns att köpa träns med remontnosgrimma med platt nosdel, typ såhär? Det var ju vanligt förr, men jag har inte sett någon i "nytillverkning"?

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Hej alla! 😃 Har under några års tid letat efter rätt hundras för mig utan att lyckas så nu ber jag om era tips och rekommendationer... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 161
Senast: Sedna
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
334
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Jag har kommit till det läget i min rehabilitering att jag ska cykla för att träna benmuskler. Det fanns ingen begagnad motionscykel i...
Svar
8
· Visningar
452
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka