Träns med remontnosgrimma

cactuspower

Trådstartare
Jag ska köpa ett träns med remontnosgrimma, enda kravet jag har på det är att det ska vara svart och i BRA KVALITÈ. Vet ni några bra märkesträns med remontnosgrimma?

Vet att det finns sådana träns på typ Hööks, Börjes osv. men jag vill inte ha ett därifrån, utan ett i bättre kvalité än så! Det får kosta en hel del om det är så, men vill ha ett i bra kvalitétsläder.

Sv: Träns med remontnosgrimma

Okej, men är M & N produkterna bra då? Har hört produkter av det märket som både fått ris & ros. Det kostar ju ändå så pass mycket pengar, så man vill ju ha ett träns som har motsvarande kvalité då - i jämförelse med pengarna. Vad säger ni?
Finns det andra träns ni kan rekommendera, med remontnosgrimma, svart i bra kvalité och jag glömde skriva det förut, men Gärna(!) med mässingsspännen också. Det sistnämda är dock inget krav.

Sv: Träns med remontnosgrimma

Jag tror att de flesta "märken" har.
Jag har iaf sett både Stübben och Passier t.ex.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
630
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
767
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka