JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Träns med tygelhakar och v-format pannband
In med bilder och visa om ni har det jag ber om
Helst i bruna färger
Sv: Träns med tygelhakar och v-format pannband
Ett brunt v-format pannband som jag gjort
Grymt snyggt
Tack!
101010
Kieffer katharina är ju ett träns/kandar med V-format pannband..men vet dock inte om det finns i brunt? vill du ha bilder så kan du googla, då jag inte har några egna bilder på det
Min kompis har ett tabaccofärgat V-format pannband, där det är en lite större sten "mitt i V:et" mkt stilrent och snyggt(hoppas ni fattar lite av min beskrivning iaf, jag skyller på att jag är trött idag
).
Har tyvärr ingen bild på det, och vet inte märke?!
Utrustning
Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Hundhälsa
Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓
Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Hundträning
Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Hästvård
Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Tog beslutet att inte åka och handla ikväll, kommer ångra det imorgon men nu är det så 😅
Har gjort absolut minimum idag. Men det kanske...
cambodia
Alldeles nyss
Svar: 1 577
Visningar: 53 996
Allmänt
Arbetsterapeut
Skola & Jobb Jag har inte ångrat det en enda gång! Just för att jag kan jobba med väldigt mycket olika saker så är det flexibelt med att byta jobb om...
Annat
2 minuter sedan
Hiss eller diss - del 6
Samhälle DISS. Första gången i mitt liv jag misslyckades med köttfärssåsen. Smaklösa och alldeles för mycket syra,
Nebraska
2 minuter sedan
Svar: 1 170
Visningar: 76 443
Allmänt
Akvarietråden V
Svar: 1 466
Visningar: 44 823
Djur
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Japp, så sa min mormor alltid, i hela sitt liv :up: (trots att jag alltid haft tikar och hankatter :angel:)
Hästarna däremot var det...
Scata
7 minuter sedan
Svar: 1 947
Visningar: 188 165
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Lily har bestämt sig för att överge lägenheten. Nu bor hon på balkongen. Vädret är fantastiskt och jag har satt ett kompostgaller vid...
Red_Chili
59 minuter sedan
Svar: 1 429
Visningar: 87 959
Hund
Shettistråden del II
Gnägg Min fyraåring, Fenix, har troligtvis blivit huggormsbiten idag (eventuellt getingstick - det syns inga tydliga stick, så det går inte...
__sofia__
2 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Du kom ner till kortsidan ser jag, bollen har i typ två veckors tid totalvägrat 🙄 kommer mellan de två sista bokstäverna sen får jag...
settis
3 minuter sedan
Svar: 1 546
Visningar: 121 841
Grenar