Träns till pessoabett

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Eeiram
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 934
E

Eeiram

Hej!

Jag söker efter ett träns med hakar i sidostyckena, alltså ett träns där bettet fästes med hakar. Till detta vill jag har tyglar, också dem med hakar. Detta eftersom jag har pessoabett och vill kunna flytta från ring till ring lite smidigare. Vet någon var det finns att få tag i?

Mvh Marie

Sv: Träns till pessoabett

finns lösa sidostycken med hakar att köpa, har sett på eko.

Sv: Träns till pessoabett

eko är en stormarknad som har en massa grejer till hem och trädgård, husgeråd, kläder, djurtillbehör, hästsport (bra grejer men somär billigare än på andra ställen), hygien osv osv. Finns i Sthlm och neråt i landet! *Rekomenderar*

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
610
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 235
Senast: dukie
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 239
Senast: Reshästen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka