• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ynthe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 641
Y

Ynthe

Ska köpa ett nytt träns till nya hästen, och håller för tillfället på att leta febrilt.

Har lite krav bl a

• BRA kvalitet (mjukt smidigt läder)
• Engelsk (aachen kan gå bra) eller pullarnosgrimma
• Svart med SILVERFÄRGADE spännen, stl full
• Max 700 kr, gärna med tyglar inräknade
• Nätt modell, gärna ofodrad (engelsk) nosgrimma
• Gärna (dock ej krav) tygelhakar istället för vanliga spännen

Vad finns att få tag på? Har varierande erfarenhet av Jacson, hur är Claridge House från Hööks? (tänkte på tränset med engelsk nosgrimma för 299:-) HorseHead? Tredstone som finns på Hästshoppen?

Många frågor, men jag hoppas på många svar! :bow:

Sv: Träns

Hubertus Classic är jättefint och underbart läder! de rear nu ut dom på henrikssonsridsport.se för 700 tror jag.
dock så är det ju en halvbred nosgrimma men tränset isig tycker jag inte är klumpigt el så.

om du vill ha ett nätt träns så tkr jag Jacson Cosmos är jättefint, smala remmar, valbar färg på spännen, Aachennosgrimma och bra kvalitet och ett mkt bra pris.

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter ny nosgrimma till mitt PS-träns, den gamla versionen av Flying Change, brunt (mörkbrunt?) Eftersom jag har använt aachen...
Svar
5
· Visningar
1 307
Senast: Buck
·
Utrustning Tävlade min ena häst idag. Hon hade sitt 2 veckor gamla träns från Claridge House på sig. Under framridningen till den andra klassen... 2
Svar
36
· Visningar
3 842
Utrustning Vilka märken gör träns i stl X-full? Letar finträns till min kille men har bara hittat passier i x-full än så länge... I dagsläget har...
Svar
12
· Visningar
1 486
Senast: castle_bar
·
C
Utrustning Nu har jag länge letat efter ett välsittande aachen träns, vill hitta ett träns där sidostyckena & nosgrimme sidstyckena, går... 2
Svar
23
· Visningar
4 280
Senast: cleopatra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår