bilder på bra sittande aachen träns?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cleopatra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 4 280
Sv: bilder på bra sittande aachen träns?

förlåt, men går inte alltid nosgrimman genom pannband och nackstycke?! inte sätter ni väl på den löst liskom!?

Normalt går den genom pannbandet och under nackstycket. Jag menar en sån modell där den går igenom nackstycket. Det är alltså en öppning i nackstycket.
Däremot skrev jag fel förut. Remmen till nackstycket går igenom underifrån och ligger ovanpå nackstycket bakom hästens öron. Jag skrev tvärtom förut.

jaha tog det stopp nu :( lägg gärna in fler bilder :) tycker en del affärer har så litet utbud av träns :S

De lokala butikerna brukar ha väldigt dåligt utbud av träns, i alla fall de här hemma. Jag är själv ute efter nytt träns till hästen och det är nästan omöjligt att hitta det man vill ha :crazy:

Här vare fortfarande dött..vart sjuk ett tag, & datan pajjade :/ så därför har jag ej kunnat skriva på ett tag, tänkte bara meddela att jag nu hittat ett träns som satt finfint =) men kanske vill någon annan ta över tråden & se fler bilder...

Liknande trådar

Hundträning 5 år gammal riesenschnauzer, levt med katter hela sitt liv. Visar en del tough love, gillar t ex att bära katten, och kan puffa lite... 2
Svar
33
· Visningar
8 584
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Dök ner en snabbis i H**ks reakorg idag och hittade ett fint träns från CH som var kraftigt nedsatt, och i rätt size. So far so great...
Svar
15
· Visningar
1 801
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns... 2
Svar
27
· Visningar
5 782
Senast: Hedwig02
·
Utrustning Hubertus Classic full går precis runt nosen i normal höjd utan att sitta supertajt med den lilla padden på men "sidostyckena" sitter...
Svar
4
· Visningar
863

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka