• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Zonya
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 817
Z

Zonya

Är på jakt efter ett snyggt träns med engelsk nosgrimma, vet någon var det finns sådana?:cool:

:bow:

Sv: Träns

Är på jakt efter ett snyggt träns med engelsk nosgrimma, vet någon var det finns sådana?
finns väl 'överallt'. ;) är du ute efter något speciellt märke? pris osv?

Överallt?!? Jag hittar ingen?! Vill ha en engelsk nosgrimma, utan ögla för nosremmen. Inte allt för dyr, men gärna av bra kvalité...:D

Har jag aldrig tänkt på... kan man alltså ta bort en av remmarna till bettet och få ett vanligt, engelskt träns? :o

apocalypsze skrev:
Har jag aldrig tänkt på... kan man alltså ta bort en av remmarna till bettet och få ett vanligt, engelskt träns? :o

Vet inte om man kan det på alla, tror det, på många i alla fall. "Tränset" hästen har på min avatorbild är i grunden ett kandar. Där kunde jag ta bort remmen och det blev kanon!

Jag älskar C.H's kandar på H**ks hemsida, det med vitt foder på nosrem och en vit linje på pannbandet. Men jag har ju ingen användning av kandar så :crazy: vet du om det går på den? :D

Ja, det råkar jag faktiskt veta! :D Var inne på det innan jag köpte det jag har nu, så jag mailade och frågade och de fick springa ut på lagret och dra i det! :D Svar: Ja, det går! Men för mig föll det på det fula pannbandet, annars gillade jag det! :)

Hahahaa, jag som gillar pannbandet :D tack, då vet jag! :idea:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
928
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 228
Senast: Reshästen
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
351
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 912
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka