skogersson

Trådstartare
Var hittar jag ett svart träns med vitt foder på nosgrimman.Och på pannbandet ska det vara ett vitt sträck mitt i inte fodrat under.Svårt att förklara, men om nån vet vart jag menar.Var köper jag då ett sånt träns??

Sv: TrÄns

Hööks har ett som ser ut så men det är ett kandar... gå in på deras hemsida och kolla...

Sv: TrÄns

mirjada skrev:
Hööks har ett som ser ut så men det är ett kandar... gå in på deras hemsida och kolla...

haha, hade tänkt precis samma inann jag såg vad du skrivit. jag tycket att det är fint o e lite inne på att köpa ett. vill man bara ha ett vanligt träns så kan man juh bara ta bort den ena remmen.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
353
Utrustning Vet ni om det finns några vinterridstövlar som är fodrade med äkta fårskinn? Jag hittar bara med fuskpäls vilket jag upplever att det...
Svar
2
· Visningar
269
Senast: Bison
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 234
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka