• Western
  • Trådstartare Trådstartare 89madde89
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 807
8

89madde89

Någon som vet vart man kan hitta billiga westernträns. Jag vill ha i ljusbrunt/natur färg.

Sv: Träns

Kolla bland länkarna här på sidan, det finns massor av nätbutiker med väldigt skiftande priser. tyvärr är grejerna ofta dyra.. Men kolla "de vanliga" affärerna, Hööks, Börjes osv. Någon borde ha något.

Om du har en affär som säljer chetak kanske de har eller kan ta hem? Chetak har billiga westernträns i olika utförande.

Dem finns i USA ,nu är dollarn mkt låg, du betalar offtast halva priset när det beställs därifrån mot att köpa den från Sverige. Frakten kostar offtast runt hundringen. Själv handlar vi nu allt därifrån.:idea:

Liknande trådar

Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 066
Senast: jemeni
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 189
Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
803
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja ha ett nyckelband med sådant brytspänne i nacken som öppnas om man fastnar eller någon rycker tag och försöker sno det...
Svar
3
· Visningar
378
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023