Tränset Bayard...

Septicemia

Trådstartare
...från dyón glengordon collection...

Hur är det i kvalité? Tycker att priset verkar ganska hyfsat för både träns och tyglar, men har hört en del negativt om dyón, nu vill jag veta era erfarenheter! :bump:

Ja, jag HAR klämt på det i butik, men jag vill veta hur det blir efter att man smörjt det och ridit med det ordentligt!

Sv: Tränset Bayard...

Har ett sedan i våras och är mkt nöjd1
Tyckte jag fick mkt för pengarna och håller sig ännu så länge mkt bra.
Ska köpa förbygeln också och ev ett träns till åt den gamla!

Jag har också detta träns:) assar superfint och för mig har det hållt, ett tips är att fetta in tränset( gäller alla träns) 2-3 gr inann man använder dem, då håller dom längre:)
//jossan

Det verkar som Dyons Glengordon-kollektion har haft olika leverantörer och kvaliteten verkar skifta. Deras dyra träns har jag inte hört nåt negativt om men med tanke på priset så s k a de ju vara bra.

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 479
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 521
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 451
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och... 2
Svar
29
· Visningar
7 201
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka