Tränshjälp!

ulle.j

Trådstartare
Jag ska köpa nytt pullarträns till min häst och undrar om nån här har erfarenhet av hööks pullarträns av märket claridge house eller exellence horsepool från börjes? Det är bra pris på båda nu.Det från hööks var med på rea för 174:- och det från börjes kostar 418:-. Nån som har prövat dessa träns? Tack på förhand!!:bump:

Sv: Tränshjälp!

Har du nåt bra tips? Lägger gärna lite pengar om det är bra.:) Nu har jag ett globus och tycker inte att det sitter jätte bra på henne..

Jag har ett träns från Dyon som jag tycker är suveränt. Inte så dyrt heller.
Så här ser det ut
eqlroxdelux.JPG

Jag har dock ett svart :)

Det är ju ett sånt jag är ute efter!!!:) Var har du köpt det? Pris? Tack för era svar!

Fornarina, hur är ditt träns i kvalitén? Mjukt?

Tigertofflan skrev:
Har du ingen bild på ditt träns? Har alltid undrat hur de ser ut, och har bara sett produktbilden..

Jag tycker inte att tränsen ser ut som de gör på bilden, jag blev iaf besviken!

JW har två fina i den prisnivån! ( :angel: ) Fast båda har hakar till bettet, kanske du inte vill ha?

Jag har beställt ett jättefint pullarträns från hubertus. Kan ta kort när det kommer! :)

Om jag var du skulle jag satsa på de mer kända märkerna som man känner igen, för de vet man att de är bra kvalité på! ;)

Liknande trådar

Utrustning hej! börjat kolla på en sadel på hööks till mitt äldre varmblod. en allroundsadel till bra pris...
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: mackan
·
Islandshäst Hejsan! Visste inte om jag skulle sätta detta här eller under "Utrustning", ursäkta om det är på fel ställe. Jag söker en sadel till... 2
Svar
20
· Visningar
8 377
Senast: TinyWiny
·
G
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni använder för utrustning när ni rider eller motionerar hästen? :) som när ni hoppar, rider dressyr... 2
Svar
32
· Visningar
7 574
Senast: Domino_s
·
Hästvård Hej, skulle vilja ha flera infallsvinklar på vårt problem. Bakgrund Islandshäst, 12 år haft Ilischios med efterföljande fång sommar...
Svar
13
· Visningar
2 399
Senast: Masel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka