Tränshjälp!

Sv: Tränshjälp!

Gick igenom tränsen idag... Fastnade för ett pullarträns från Treadstone(vad f*n det nu heter?!)... Kostade runt 600 kr tror jag.

[4000:e inlägget! :)]

Grattis till 4000:e inlägget!!!:) Treadstones träns var faktiskt skitsnyggt! Kollade på hastshoppen.se Det får nog bli ett sånt! Tack för alla tips! :bow:

tränset är alltså bra ändå =P jag var på g att köpa den men så fick jag ett svagt nej här på buke att de inte var sån höjdar kvalitee, men sen oj vad snygg dne var på din häst..

måntro om dne skulle passa min skimmel.. =)

/M

Jag tycker Chetak har bra kvalite till ett bra pris.. Jag gillar inte H**ks träns.

Ja,det var väldigt snyggt! :) Fy vad svårt det blev... fanns ju så många snygga ju... i bra prisklasser. Har en fux med bred,rak bläs,visst passar svart bäst??

Jag gillar att fynda så jag köpte det billiga för 174kr som du nämde, men jag var ju bara ute efter ett träns inet ett "fin"träns.

Men vill man lägga lite mer finns det jumassor med fina!!

sånt har jag också. jag är inte sådär super nöjd med mitt.. men det är helt ok :) gillar mitt M&N mest, men det är ju rätt mycke pengar också..

Såg att det fanns tre färger på den (?). Har bara sett två av dem som var mer rödbrun och andra svart.
Det svarta har silverfärgade spännen och det rödbruna hade mässing.
Ta färgen du har på din sadel tycker jag! ;)

Det blev ju håltången fram och göra mer hål i nosgrimman så den kom högre upp och i den undre remmen, men för 174 kr tycker jag att det är helt ok,det är inte jätte mjukt men jag ska lägga det i olja över natten så blir det bättre. det är inte jätte stelt heller, man kan använda det utan att smörja men man vill ju att det ska bli mjukt...

Mitt betyg på det tränset blir prisvärt...

Liknande trådar

Utrustning hej! börjat kolla på en sadel på hööks till mitt äldre varmblod. en allroundsadel till bra pris...
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: mackan
·
Islandshäst Hejsan! Visste inte om jag skulle sätta detta här eller under "Utrustning", ursäkta om det är på fel ställe. Jag söker en sadel till... 2
Svar
20
· Visningar
8 377
Senast: TinyWiny
·
G
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni använder för utrustning när ni rider eller motionerar hästen? :) som när ni hoppar, rider dressyr... 2
Svar
32
· Visningar
7 574
Senast: Domino_s
·
Hästvård Hej, skulle vilja ha flera infallsvinklar på vårt problem. Bakgrund Islandshäst, 12 år haft Ilischios med efterföljande fång sommar...
Svar
13
· Visningar
2 399
Senast: Masel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka