Tränsmatchningshjälp!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lill_flesky
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 800
L

lill_flesky

Har köpt en ny hoppesadel som ska komma om några veckor, och eftersom jag tidigare bara har haft svarta sadlar så har jag bara svarta träns :cool:

Jag valde en 2-färgad sadel, hittar dock ingen bra bild, men det är iaf en jeremy sadel i brun och new tan med vita sömmar. Den bruna är ganska ljus som lutar lite åt det röda hållet. Jag tror att den är brun på kåpan men knästöden är new tan, och sitsen.

Jag behöver iaf ett träns till den nya sadeln. Pris på ca 600:-. Nosgrimman spelar ingen roll vad det är för variant för den ska ändå bort.

Tar gärna emot tips på bra färger på schabrak också. Hästen ifråga är en flugskimmel med grå man, och vit svans.

Sv: Tränsmatchningshjälp!

Kostar förvisso ngt på 700 kr...men tkr det ser rödaktigt ut
SE61128.jpg

Riders Company träns 298 kr
D4246.JPG

Det översta var snyggt :) vars hittar man det?

hittade adressen, ska kollas upp! tack för tipset

Funderar på att köpa det översta själv :D Fast i svart då annars matchar det icke sadeln ;)

Jag köpte ju ett Classic träns för en månad sen som jag reklamerade i måndags.. Så var jag inne i ridaffären igår och såg ett assnyggt Treadstoneträns! Som jag ångrade mig då....
Men det kostade 559 exkl tyglar. Så hela kalaset hade väl gått på 800 med matchande tyglar... Och det är lite flr mkt för mig just nu... (Equilline schabrak är viktigare ;) )
Nu får jag bara ännu större anledning att spara pengar inför Eurohorse... Åh vad jag ska shoppa. Jag ska ju iaf köpa 2 träns då... Måste jag :D

Liknande trådar

Dressyr Lite nyfiken, vad har ni på er och era hästar på tävling? :D Ryttare Hjälm: Svart Samshield Shadowmatte (som borde bytts ut för länge...
Svar
6
· Visningar
2 040
Senast: Wilfa
·
Utrustning Får svår idétorka när det gäller färger till brun/vit skäck. Vad för färg blir snyggt på schabrak mm? Har svart som grundfärg nu, men...
Svar
7
· Visningar
2 555
Senast: Plantan
·
Dressyr Ja, nu när tävlingssäsongen börjat komma igång på allvar kände jag att en sån här tråd var rätt passande! :) Så, vad har ni...
Svar
12
· Visningar
2 524
Senast: Luzzan
·
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 375
Senast: Wera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka