Transport till Gotland

Användare34

Trådstartare
Hej jag har ev ett halvblod som behöver transporteras till Gotland. Är det någon som har erfarenhet och vet något bra transportföretag samt vad det kostade?
 
Hej jag har ev ett halvblod som behöver transporteras till Gotland. Är det någon som har erfarenhet och vet något bra transportföretag samt vad det kostade?
Diskutera gärna transportlösningar till Gotland, men hoppa över tips om transportörer. (Det kommer alltid finnas bra och dåliga recensioner om alla...)
Mvh moderatorn
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! ni som något nyligen kört hem häst genom att låta en hästtransportör köra hem den åt er, vad har ni betalat? jag har kontaktat...
Svar
12
· Visningar
2 190
Senast: Nepenthe
·
Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
900
Avel Läste att på 80- eller 90-talet fick Queen Elizabeth II ett svenskt varmblod(halvblod) som hette Gotland. Hittar inte den på blup.se men...
Svar
3
· Visningar
1 092
Senast: Rosett
·
Utrustning Är intresserad av att köpa transport framöver och har hittat några intressanta, men de har rullgardin och jag har fått för mig att det...
2
Svar
38
· Visningar
2 075
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp