Linduzz

Trådstartare
Nån som kan rekomendera en bra transport till bra pris?
Transporten får inte kosta mer än 55 000.- Ny eller begagnad spelar ingen roll..
Kraven är dock:
*Två hästars
*Boggie
*Gärna sadelkammare
*Inte allt för stor

Sv: Transport

Linduzz skrev:
Nån som kan rekomendera en bra transport till bra pris?
Transporten får inte kosta mer än 55 000.- Ny eller begagnad spelar ingen roll..
Kraven är dock:
*Två hästars
*Boggie
*Gärna sadelkammare
*Inte allt för stor

Skulle vilja veta det samma?:smirk:

Har bara hört av en person som har endel kunnande om släp, att Startrailer och Kylinge, är de som håller bäst i längden, alltså bra köp och bra andrahandsvärde!:banana:
Lycka till!!

Har funderat på dessa transporter har även kört mina hästar en del i startrailer diamant.. Dom är ju inte helt dumma att köra oså :)

Boj gillar jag. De har ett högt andrahandsvärde.
Jag köpte en Boj Bravo med sadelkammare bla för inte många andra märken har en så stor sadelkammare där min sadel får plats.
// Linda

Jag har ett Ume-släp som jag är nöjd med. Dom har "riktig" boggie. Tror även att dom har ett bra andrahands värde. Kolla www.umeslap.se där finns begagnade släp från deras återförsäljare.
Lycka till med ditt transport letande..

Mvh

Lena

Liknande trådar

Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare... 2
Svar
28
· Visningar
1 156
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 228
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
265
Senast: Fiorano
·
Ekonomi & Juridik För att inte kapa en annan tråd … Vad kostar det egentligen att ha häst idag? Priset varierar ju kraftigt beroende på var man bor och om... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 575

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Tillbaka