Transporter

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 676
Sv: Transporter

Jag har en Christ Concord! Tycker den är jättebra! :)

Har ett fd. enaxlat Trane från 82 som jag är väldigt nöjd med hittills.
Lite för lätt utan last men ligger perfekt efter bilen med häst i.
Efter totalrenovering det bara taket (med två fönster) och golvet som är orginal. Numera har det fällbara säkerhetsbommar, extra bred framdörr, bättre ventilation. Utvändigt ser det inte ens ut som ett Trane längre.

Böckmann skulle jag inte ställa in en häst i om jag så fick betalt. Min gamla häst totaldemolerade en sådan med väl valda sparkar inom loppet av 30 minuters körning. Lastlucka, inredning, ALLT var kaffeved.

Boj däremot höll för hennes vilda leverne under flera år! Den vagnen hade andra skavanker men hållfasthetsmässigt var den tusen gånger bättre än Böckmann-skräpet.

Idag kör jag mina hästar i Henra och bättre och med stabila vagnar får man leta efter.

Jag har dessutom testat de flesta vagnarna på marknaden så jag har goda referensramar.

Hej!

Jag har ett Westfalia släp. Det är jättebra. Det ligger jättefint efter bilen och känns väldigt stabilt.

MVH Sanna

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 186
Senast: Capybara
·
Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
2
· Visningar
337
Senast: Shixle
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Jag är nyfiken på vad ni anser är era bästa inköp när det gäller utrustning och kläder, Tänker att det kan vara allt från koppel och... 2
Svar
34
· Visningar
2 606
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår