Transportera häst

nexxa

Trådstartare
Vad kostar det att transportera häst? Kommer ev. att behöva göra det med ena hästen.Vill inte säga mellan vad.Men det kommer röra sig om ca. 15-17 mil.

Någon som vet?

Sv: Transportera häst

Det är lite olika men jag anlitade tingslätts gård i skåne. Dom körde hem min häst från Höör till skövde för ca 1000kr. Då hade hon föl vid sidan. Det är inte så dyrt som man tror. Det lönar sig att anlita dom. Transporterade ett annat sto från Västerås till Skövde för 1500kr. Billigt tycker jag.

Sv: Transportera häst

Jag hade först ingen möjlighet till det, men det har löst sig nu :bow:

Tack för era svar! :bow:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
261
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 533
Senast: Edla
·
Hästmänniskan För drygt en månad sedan var jag med om en svår ridolycka och nu känner jag att jag håller på att trilla ner i ett mörkt hål pga mycket...
Svar
14
· Visningar
1 285
Hästmänniskan Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet... 2
Svar
35
· Visningar
2 977
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka