Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*Vad har ni för transport och varför just en sån?
Vi har en Boj Bravo EH. Boj sållade vi fram som klar vinnare bland de släp vi tittade på innan vi köpte. EH modellen som e högre bredare o längre än standard kändes självklar när vi sett den i verkligheten.
*Köpt ny eller begagnad?
Ny.
*Hur länge har ni haft den, och har ni haft problem med den?
Vi har haft den sen i mars-06. Det enda problemet vi haft är att den var så hög att vi fick bygga nytt för att kunna ställa den inomhusAnnars har det inte varit någonting, men vi har inte använt den många gånger.
*Hur mycket använder ni den?
Ja, vi har faktiskt aldrig kört häst i den. Vi har träningslastat våran svåra dam o hon kliver in direkt men har hämtat ett lass hö, ett lass halm, en tvättmaskin o lite möbler. Vi har den mest för att vi ska kunna åka om det händer något med hästarna. Men den e ju bra till mycket annat
*Hur ofta tvättar ni den, in och utvändigt?
Eftersom den är nästan oanvänd så har vi inte haft behov av att tvätta den.
*Har ni något strö i den?
Nej. Kommer att lägga in spån när vi åker med häst men annars ska det vara tomt.
*Lånar/hyr ni ut den?
Ja visst. Till vem som helst mot 75000 i pant = NEJ. Det enda jag kan tänka mig är att det är en akut situation med en häst. Har själv stått med en häst som blivit påkörd av en bil sent en kväll o de som lånade mig sin transport då är jag evigt tacksam!
*Vad har ni för transport och varför just en sån?
*Köpt ny eller begagnad?
*Hur länge har ni haft den, och har ni haft problem med den?
*Hur mycket använder ni den?
*Hur ofta tvättar ni den, in och utvändigt?
*Har ni något strö i den? .
*Lånar/hyr ni ut den?