transportgolv

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Camillab
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 577
C

Camillab

Jag ska köpa transport (beg) och funderar på om man ska satsa på något speciellt golv. Är det någon som har kunskap om det som kan tipsa mig?!
Camillab

Sv: transportgolv

Är det en plyfa vagn, så är ett 21mm plyfa golv att rekommendera. Men måste bytas och hållas under uppsikt med jämna mellanrum, kan ruttna snabbt. Aluminiumgolv är jättebra, men dyrt. Lägg isf ett gjutet gummigolv på, så inte kisset kommer mot aluminiumet. Det erjar aluminiumet.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
426
Senast: Freazer
·
Utrustning Funderar på att byta transport Stora frågan vad får man för en Värmlands vagn, Gaupen H2-1200 Enkelaxlad från 2013 Inget fel på...
Svar
5
· Visningar
405
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
461
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Har en lipposadel som jag funderar på hur jag läser av serienumret på. Är mest intresserad av vilket år den är tillverkad. Någon som har...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: LLS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma