Transportpriser

S

__Stilett__

ska sälja min transport, då jag har 2 stycken.
vet ej vad man kan ta för släpet.
istället för att skriva vad jag har undrar jag vad ni skulle räkna med att få för släp så kan ni själva skriva lite prisförlag och skick på transport. (på ett äldre släp)
 
Sålde mitt enaxlade Ume från 86 i våras för 15.000 kr inkl sommar & vinterdäck. Det var renoverat, ommålat & snyggt. Golvet behövde dock fixas inom ngt år, en liten svaghet på högersidan. Släpet var besigtat u.a.
 
Köpte en 92 BOJ stabilo , hel fräsch, med nytt golv, för
16 000 kr
 
Sålde precis min Kylinge 1300 -88 helrenoverat och i mycket gott skick för 20 000:- Då var det inkl s&v däck...
 
Köpte ett enaxlat ume modell -89 i höstas för 12000:-, dock en anmärkning på ngn led på besiktningen, men det fick vi fixat.
Var iofs lite kompis-pris, har sett likadana transporter, samma årsmodell för 16000:-.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag sitter och skriver på en bok och behöver lite information kring att ta med sig sin häst till England. Inte sälja den utan ta den med...
Svar
4
· Visningar
587
Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 491
Senast: iNHALE
·
Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 537
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp