Transportskydd från Ellos?

Russis

Trådstartare
Någon som har dom?
Såg att det var 60 % rea på dom och började fundera på om man kanske skulle köpa dom. Men frågan är om de är något att ha?
Nu när det är rea på dom så kostar de ca 150 kr, så de blir ju inte så dyra, men man har ju ändå inte så stor lust att köpa nåt som inte är bra... Känns lite konsigt att handla hästsaker därifrån...
I alla fall så är det 4-pack och av kraftig polyester med insida av polyesterpile.

Vad tror ni om dom?

Sv: Transportskydd från Ellos?

tjaaaa......jag vet inte..bättre än iget är dom nog men jag vill rekomendera equi-guard supertransportskydd. kostar typ 600 men hästen trampar inte igenom med brodd ens kan jag säga..
oj, kom visst bort från tråden lite. Om man tittar i katalogen så skyddar dom ju inte knäet fram och det är ju lite synd.men som sagt. har men en häst som står stilla och inte har broddar när man transporterar är dom kanske ok. och vissa hästar tål ju bara inte några tjocka superskydd, tycker det är för obehagligt.

Tack för svaret!

Dom jag har nu är jättetunna (billiga från Hööks för ca 150 kr) och jag skulle gärna vilja he något lite bättre. Min häst är ingen "vildbasare" i transporten på något vis, men i fall det skulle hända nåt..., så vore det ju bra med något lite bättre...

Jag beställde et par från ellos, tror att det blev 111kr ( 4st) För det priset for dom vara skrot. men hoppas att dom kan komma till användning .

Är det 60% rea på alla hästartiklar?
Kollade på transportskydden på deras hemsida men där står det att dom kostar 299.- :confused:

Det var 60 % på just transportskydden, men inte på resten av hästgrejerna.

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
857
Senast: Hermelin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 324
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 523
Senast: miumiu
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 137
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka