Transportskydd till B-ponny?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Annapanna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 750
A

Annapanna

Någon som vet vart man kan köpa bra höga transportskydd passande b_ponny (russ)? Hur stora brukar de i ponnystorlek vara?

Sv: Transportskydd till B-ponny?

Någon som vet hur stora macpro transportskydden från b-rjes är i storlek ponny?

ingen som har något förslag? :confused:

Jag köpte dom billigaste transportskydden från börjes till min B-ponny. Dom går ju tyvärr inte upp över hasen iofs.... Dom passade bättre än jag trott på hennes smala pinn-ben!

Jag hade Hööks svarta skydd till min isis som var 128 hög, de passade perfekt. Funkade bra så vitt jag kommer ihåg?

Vi har b-ponny och har ponnyskydden från Hööks (dock inte de allra billigaste). De sitter kvar!

Horse Wear har väl i ponny strl?
Jag har ett par i strl cob till min c-ponny passar perfekt. (islandshäst)

Sen har jag ett par Mark Todd i ponny till min andra islandshäst och dom kan inte passa en b-ponny för dom är i strl med mina andra i strl cob.

Båda seten är höga.

Sitter kanon fast jag gillar dom senare bättre då dom är förstärkta vid hoven.

Liknande trådar

Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
519
Senast: warg
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
349
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
1 090
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Dalmatiner