Transportskydd

När det blir dags att köpa till ponnyn så blir det ett par Mark Todd eller möjligen Hööks variant som är nästan likadana.

Men det blir nog en hel rese-outfit från Mark Todd :d
 
Mark Todd är mkt tjockare och dom som finns på Hööks är INTE ens i närheten likadana.
Dom har ingen passform överhuvudtaget och kasar ner över hasen.
Känner en del som gjort misstaget att köpa dom.
 
jag har ett par från sverige täcke som ja fick hem idag, superfina!! extra slitstarkt material. sitter om gjutet.
höga o fina :)
 
Måste hålla med fio och säga Mark Todd... de är helt enkelt oslagbara!!!
Har mycket bra passform och skyddar superbra
och är dessutom hållbara ;)
Har ett par som jag haft i ca 3 år och de är fortfarande super och ingen häst har hittils fått en skråma :rofl:
Vill bara lägga till att de kan kännas lite för styva i början men att de mjukar upp sig lite
 
preci Mark Todd, eller det finns ju en del kopior på dom. tror Willab har som ska vara riktigt bra.(o inte lika dyra)

ajg hade mark todd på min föra häst...eller ja dom var "handgjorda" av en sömmerska men dhon hade mark todd skydden som mall o gjorde i samma bra tyg etc. med brodyr på tom :love:
 

Liknande trådar

Utrustning Min welsh cob är känslig mot solljus när det kommer till ögonen, går och blundar i skarp sol, särskilt vintertid. Finns det någon huva...
Svar
6
· Visningar
496
Senast: mysboll
·
Utrustning Jag har inte tidigare haft några större problem med skav vid skänkeln (lite nött kan det se ut på sommaren, men inte mer) men nu med...
Svar
14
· Visningar
979
Senast: fio
·
Utrustning Vad använder ni för skydd när ni transporterar hästar? Jag har kört i lindor och boots den senaste tiden men eftersom det är lite...
Svar
15
· Visningar
771
Senast: LenaH
·
Utrustning Nån som vet vilka sadelmärken på marknaden som har mest utrymme för hög manke?
Svar
2
· Visningar
500
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp