transportskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MeAndMyBABY
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 567
M

MeAndMyBABY

Jag ska hämta min nya häst imorrn och ja har inga transportskydd skall ja då linda honom eller vad tycker ni saken är den att ja inte har några paddar att lägga under lindorna heller. Tycker ni att ja ska linda honom utan paddar eller strunta i att linda helt och hållet?
tacksam för snabba svar.

Det bästa vore ju om du lindade, men eftersom att du int4e har några paddar så kan du lika gärna strunta i det då endast en linda inte ger mkt skydd.

ok
tack för svaret. ja har redan hämtat hono och ja lindade bara men det hade inte behövts för han stod helt stilla hela tiden. :love:

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 215
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 206
Senast: super
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Tillbaka