Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag värdelös på att linda.. övar dock för fullt.. tid är också pengar så jag är nog beredd att ge transportskydden en till chans ändå!Duff skrev:jag brukar linda med bomull/fleece lindor och tjocka paddar under. man får vara noga med att linda ner runt ballarna så hästen inte trampar sig. lite billigare med lindor än färdiga transportskydd, de kostar ju hur mycket som helst :smirk:
det tar inte så lång tid när man fått upp farten, däremot att rulla upp...malinsky skrev:Nu är jag värdelös på att linda.. övar dock för fullt.. tid är också pengar så jag är nog beredd att ge transportskydden en till chans ändå!![]()
Centaur skrev:Horseware!!!!Min är svårlastad och står inte still för fem öre, skyddar jättebra och går inte sönder trots broddad vildhäst....
Pansi skrev:Trampar den och stampar om den istället för bautaskydd får något lättare på benen ? Tex benskydd och boots ?
Min häst var stampigare och skrapigare med tjocka skydd och lindor är vad hon är med vanliga skydd och boots. Kanske kan vara ngt att testa ?