transportskydd

Sv: transportskydd

Mina Shires som ser ut som jw´s är iaf inte ludd i, utan nylon

jag har dom här från Event och tycker dom är jättebra! e jättenöjd med dom.. väldigt rejäla och bra passform
HS7601.jpg

Jag har också de från Event och är supernöjd! Slitstarka och snygga!
Finns i svart med beige kant, svart med grå kant och marin med beige eller grå kant.. Sedan vet jag inte om det finns fler färger? :)
Köpta på Granngården, kommer ej ihåg pris, men de låg väl strax under bucas har jag för mig?

Bucas har jag också, tycker de är suveräna!
Finns i svart, blått och brunt. Kanske grönt också..?
kostar typ 800-900

popeye skrev:
Bucas har jag också, tycker de är suveräna!
Finns i svart, blått och brunt. Kanske grönt också..?
kostar typ 800-900

Ja, Bucas finns i grönt också.

rocki skrev:
Menar inget illa....Men jag tycker hästen ser ut som en clown i all dess urstyrsel....:rofl:

Menar inget illa.... Men jag tycker du har j*vligt dålig smak! :smirk:

får man fråga om någon klämt på "Travel Shield Extended Travelling Boots" som säljs på ridsportshopen? Ser ju inte lika bra ut som de övriga ni nämt men frågan är hur tjocka de är??? Jag har mailat Ridsportshopen och frågat men har inte fått svar än.

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
162
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
774
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
525
Senast: Elo
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka