Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Köpte mig på mässan ett nytt träns, brunt med vita sömmar, även mönster i vita sömmar. Frågan är hur jag bäst putsar och fettar in detta utan att sömmarna ska bli tråkiga och "skitna".
Om tråden är ordentligt vaxad så är det inga problem att smörja. Men om tråden är dåligt vaxad eller inte vaxad alls så kommer den bli färgad av smuts och fett.
jag har ett träns med vit mönstersöm som jag köpte på hööks för en massa år sedan, och trots att jag putsat som vanligt (kanske inte haft jättemkt fett på sömmarna då) så är sömmarna fortfarande vita och fina
Jag har ett Hööksträns med vita sömmar, har aldrig ens tänkt tanken att de skulle bli fula.. Jag putsar av tränset i stort sett varje gång det använts. Sömmarna är då vita fortfarande. Det var inte deras dyraste träns men heller inte det billigaste.. Ett CH tror jag att det är.
Trädgård & Växter Varnar för Klippo.
Det är inte alls samma hållbara och outslitliga maskin som för 5-6 år sen. Klippo ska ha sålts, och det är bara...