Trasig Kingsland jacka

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare alp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 2 783
Sv: Trasig Kingsland jacka

Ja det enda hon sa att dom hade inte reklamationer eller något i andra länder :o
Tror bara hon är lat och inte har ringt..

Klart det är butikens fel, jag har jobbat i ridsportbutik och vet hur det fungerar... Det är sällan det är märket man reklamerat produkten till som felar.

Ja hon har blivit riktigt tråkig i sin butik på senare tid. Föreläste även om för mig att det var ingen som ville ha dressyrstövlar så det kunde hon inte ta hem.
Tror inte hon verkar vilja sälja något..

Fråga henne ärligt om hon vill sälja, om kunderna alltid har rätt och hur länge hon tänker ha kvar butiken, med tanke på hennes sätt att möta kunder så känns det som det inte blir så mycket längre till.

Nej speciellt inte nu när hon sålde en sadel till några i mitt förra stall. 2 månader senare sa en sadelprovare att den sadeln var bara att slänga för bommen var så trasig:o

Slå näven i bordet! KRÄV att reklamationen går i retur och åtgärdas, annars kontaktar du generalagenten direkt istället (vilket ju knappast ger någon bra PR för butiken).

Lovisaleonora_ skrev:
Slå näven i bordet! KRÄV att reklamationen går i retur och åtgärdas, annars kontaktar du generalagenten direkt istället (vilket ju knappast ger någon bra PR för butiken).
Skulle även lägga till att du ska nämna ARN i samma mening.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka