trasiga täcken!!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare aurian
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 1 690
Sv: trasiga täcken!!!

Spinnakertejp. Köpte en ny rulle i båtaffären i förra veckan: 5 cm bred och 4,5 meter lång. Kostade 87 pix och har rip-stop i materialet. Och skall det hålla för saltvatten lär det sitta kvar - det har det ju gjort hittills :)

Pm.a Fragansia hon har bra tips på hur du kan laga täcken så att de håller!!

Men så där kan du ju inte säga!
Jag har täcken från H**ks och de funkar för mej och min vilding! Du får ju inte sitta här på forumet och säga så där!!

Hööks termomaster med halsen håller bra hemma hos oss i af. Inte tejpat ens en gång :)

*lånar knapp*

..och alla Thermo Master täcken jag ägt har gått sönder.. :crazy:

Vilken sort av bucas är det som är så bra är det det som heter smartex?? Och vad kostar det??

Asterix skrev:
KÖP ALDRIG TÄCKEN FRÅN HÖÖKS.
Det är BARA slöseri med pengar, Jättedålig kvalitet.
Köp t.ex ett shires eller ett rambo horsewear.

Nu vet jag inte vad du har köpt för täcken där men de jag har köpt har vart super! Håller tätt och inte gått sönder! :bow: Har både TM och HP och är supernöjd med dom, framförallt passformen då många andra tillverkares täcken inte bassar min bredbogade valack :crazy:

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor... 2
Svar
29
· Visningar
5 262
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej! Jag har fått en reva på innetyget i mitt Rambo täcke. Hur syr jag ihop det bäst? Det är ca 2-3 dm lång reva. Ge mig era bästa tips😁
Svar
1
· Visningar
433
Senast: Elektron
·
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 832
Senast: Emine
·
Utrustning Hej! Börjar fundera på nytt täcke. Just nu har hästen "bara" 1 flug/regntäcke, ett 0g regn, 80g regn, 370g vinter, 50 & 100g... 2
Svar
30
· Visningar
10 148
Senast: Darkie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka