trasigt träns...

Septicemia

Trådstartare
Har ett träns som jag köpte för ca 3 månader sen som gick sönder idag.
Det är "hällan" som man trär in käkremmen i för att den inte ska störa som gått av. Om det är en söm eller lädret som gått sönder vet jag inte.

Men är det något man kan reklamera? Har tagit väl hand om tränset och det kostade 600 spänn så det känns som att det borde hållit lite längre än så.
Nu är det ju inget jättefel utan det går ju att laga själv till och med...

Sv: trasigt träns...

Har ett träns som jag köpte för ca 3 månader sen som gick sönder idag.
Det är "hällan" som man trär in käkremmen i för att den inte ska störa som gått av. Om det är en söm eller lädret som gått sönder vet jag inte.

Men är det något man kan reklamera? Har tagit väl hand om tränset och det kostade 600 spänn så det känns som att det borde hållit lite längre än så.
Nu är det ju inget jättefel utan det går ju att laga själv till och med...
fråga dom där du köpte det? men det borde ju gå tycker man. själv köpte jag ett träns för säkert 10 år sedan som också gick sönder så bara efter ett litet tags användning, men eftersom det köptes enbart för drygt 150:- & vi hade köpt det lång iväg så fixade sadelmakaren det för några tior. ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 336
Senast: Sassy
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag fick ta över en häst som stod i samma stall som min häst. Jag hade under ca 8 månader skött om hästen mer än vad ägaren gjorde...
Svar
3
· Visningar
1 922
Senast: Oknytt
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 886

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka