JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
"Trav är kul, men western roligare"
\"Trav är kul, men western roligare\"
(Falu Kuriren)
Premiär för Lerbäcken och fina framgångar för Lima.
Så kan helgens tävlingar i west-ernridning i Lerbäcken summeras.
Tidigare år har det vid Lerbäcken enbart hållits uppvisningar i westernridning så lördagens tävlingar innebar premiär för disciplinen.
http://www.falukuriren.se/artikel.asp?id=952415
Moderator
Hästnyheter
(Falu Kuriren)
Den senaste tiden har det var turbulent inom Mora Ridklubb.
Mörka moln i form av ekonomiska problem har hängt över...
Arbetsterapeut
Skola & Jobb Jag har inte ångrat det en enda gång! Just för att jag kan jobba med väldigt mycket olika saker så är det flexibelt med att byta jobb om...
Annat
Alldeles nyss
Hiss eller diss - del 6
Samhälle DISS. Första gången i mitt liv jag misslyckades med köttfärssåsen. Smaklösa och alldeles för mycket syra,
Nebraska
1 minut sedan
Svar: 1 170
Visningar: 76 443
Allmänt
Vad läser du just nu?
Kultur Jag läser just nu Tale of the sun queen men funderar på att dnf boken. Har inte läst i den på flera dagar bara för att jag tycker den är...
Shpongle
5 minuter sedan
Svar: 1 635
Visningar: 77 635
Allmänt
Akvarietråden V
Svar: 1 466
Visningar: 44 823
Djur
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Japp, så sa min mormor alltid, i hela sitt liv :up: (trots att jag alltid haft tikar och hankatter :angel:)
Hästarna däremot var det...
Scata
5 minuter sedan
Svar: 1 947
Visningar: 188 165
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Lily har bestämt sig för att överge lägenheten. Nu bor hon på balkongen. Vädret är fantastiskt och jag har satt ett kompostgaller vid...
Red_Chili
58 minuter sedan
Svar: 1 429
Visningar: 87 959
Hund
Shettistråden del II
Gnägg Min fyraåring, Fenix, har troligtvis blivit huggormsbiten idag (eventuellt getingstick - det syns inga tydliga stick, så det går inte...
__sofia__
Alldeles nyss
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Du kom ner till kortsidan ser jag, bollen har i typ två veckors tid totalvägrat 🙄 kommer mellan de två sista bokstäverna sen får jag...
settis
1 minut sedan
Svar: 1 546
Visningar: 121 841
Grenar
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Det går bra, han verkar trivas utmärkt och det saknas verkligen inte motor på uteritt 😅 Väldigt kavat och trygg med. Inte avstängd utan...
Alexandra_W
3 minuter sedan