travhemsida

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare zilla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 049

zilla

Trådstartare
vad vill man som hästägare ha för info på hemsidan ?! Jag håller på att hjälpa göra iordning en hemsida ..å det har tagit stopp ...

Sv: travhemsida

Vad har du nu då?
Bilder
Info om träning, provlopp och snabbjobb.
Finns ju massor. Sidan kanske ska vara för nya hästägare med eller? Då kan ju en presentation av personal och gården vara trevligt med.

Sv: travhemsida

Fullständig tränings information, tränings upplägg (dagar för snabbjobb så man kan åka och titta på) kommande starter och inte bara tränarens kommentar om hästarna utan även skötarna (sedan när får man ett ärligt svar av en travtränare:confused:) chans värderingarna kan vara lite roliga att läsa ibland.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Här i stan genomför ett stort bolag renoveringar inom allmännyttan. Nu står arbetet stilla på minst två platser, och jag har hört...
Svar
8
· Visningar
564
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 198
Senast: Pinus
·
Tjatter Någon som gift sig på Drop in vigsel? Vi snubblade över info om att det ska hållas i en kyrka nära oss i sommar och det känns som att...
Svar
2
· Visningar
539
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 330
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21