Tre fel för nedslag?

Rosett

Trådstartare
Kollar på hoppning, världscupen.
De får tre fel vid rivning, är det något som ändrats nyligen för tidigare fick de ju fyra fel både vid rivning och vägran.
Det verkar vara tidshoppning, felen läggs till på tiden. Är tre fel för rivning något speciellt för denna typ av tidshoppning?

:confused:
 
Kollar på hoppning, världscupen.
De får tre fel vid rivning, är det något som ändrats nyligen för tidigare fick de ju fyra fel både vid rivning och vägran.
Det verkar vara tidshoppning, felen läggs till på tiden. Är tre fel för rivning något speciellt för denna typ av tidshoppning?

:confused:
Jag googlade tidshoppning världscupen och fick fram detta

Torsdag 7 april 14:35
Longines FEI Jumping World Cup™ Final I
Öppen för alla finalryttare. 1,60-hoppning, bedömning C, tidshoppning där nedslag förvandlas till tidstillägg, 3 sekunder/nedslag.
Ingen omhoppning vid samma tid. Efter klassen omvandlas resultat till poäng där den som leder får en poäng mer än antal startande i klassen, nästkommande får två poäng färre än ledaren och övriga i en fallande skala ner till 1 poäng. Uteslutet ekipaget får inga poäng


https://www.ridsport.se/Aktuellt/Ev...cupfinalerihoppningochdressyr-sahargardettill
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 954
Senast: mars
·
  • Artikel
Dagbok Jag minns att jag var nervös. Att flickan som borstade hästen verkade så kunnig och världsvan. Kanske var hon lite ledsen också, att...
Svar
3
· Visningar
772
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 539
Senast: Flixon
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 002
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp