Bukefalos 28 år!

Tre låtar till en?

Stefffie

Trådstartare
Scenariot är som så att jag har tre låtar på datorn som jag på något sätt skulle vilja sammanfoga till en enda, så att låtarna spelas i följd, utan den där klassiska brytningen när cdn går över till nästa spår.
Är det möjligt?
Helst skulle jag dessutom vilja korta ner låtarna, och lägga övergångarna där det passar mig bäst.

Har ju sett filmer i ex. moviemaker där man kan leka med låtar o ordning lite hursomhelst, går det o göra något liknande o få en ren musikfil av det?
Det ska gå att bränna ner på en CD, då jag behöver det hela som en del i skolarbete.

Hjälp tas emot tacksamt!
 
Sv: Tre låtar till en?

Jag hade, på ett mycket krångligt vis, gjort följande:
Öppnat cubase. Importerat de tre låtarna. Gjort de klippen och fadningar som jag skulle. Exporterat till en wavfil och sedan bränt över på skiva.
Men jag antar att det finns lättare sätt och att man inte behöver ha cubase.
 
Sv: Tre låtar till en?

Hmm, det lät ju faktikst inte helt omöjligt, men jag antar att det där "cubase" är ngt man måste köpa ngnstans? Hinner knappast kila ut till affär tills imorgon
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 337
Senast: Karminnie
·
Hästvård Min häst har nu gått på bete 1 vecka, och ska gå 1 vecka till innan jag gör något drastiskt. Men jag tänkte ändå kolla upp lita saker...
Svar
13
· Visningar
3 847
Senast: Docka
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 778
Senast: Lotus
·
Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 612

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp