JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tre skimlar i topp på SM i distansritt
Moderator
Hästnyheter
Estland tog hand om alla medaljerna utom en när Nordiska Baltiska Mästerskapen i distansritt avgjordes utanför Kurtuvenai i Litauen på...
Hästnyheter
När lag-SM i distansritt 80 km avgjordes på lördagen gick guldet till Mälardalens Distansryttarförening, silver till Alsenbygden och...
Hästnyheter
Tre distansryttare stängs av i två år efter att deras hästar har lämnat positiva dopningsprover. Hästarnas gemensamme tränare stängs av...
Hästnyheter
På lördagen började fem YR-ekipage den långa resan till Verona i Italien och YRVM 120 km i distansritt den 23 september. Men de kommer...
Sidan krånglar
Bukefalos Igår och idag har det hänt mig igen att jag har fått upp detta lite då och då:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
bettysmatte
Igår kl 20:14
Guldfasanerna
Övr. Djur Min farfar, född i början av 1900-talet, berättade om en gång när han var liten och skulle äta kokt ägg. Han knackade sönder skalet och...
Iamia
3 minuter sedan
Svar: 1 563
Visningar: 133 148
Djur
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Alltså det där med päls... jag är uppvuxen med först pudel, sedan riesenschnauzer, har haft cairnterrier och har nu isländsk fårhund...
Roheryn
31 minuter sedan
Svar: 33
Visningar: 1 628
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Har mina svart jeans idag. Går på toa o ser att hela insidan av jeansen är ju täckta av Knut-hår :rofl:
Inte konstigt en inte fryser...
Nepenthe
Idag kl 08:34
Svar: 1 253
Visningar: 75 339
Hund
Grönt kort kurs
Gnägg Hej,
Har letar överallt efter grönt kort kurs, i Skåne gärna så nära Hörby / Lund som möjligt. Verkar inte finnas något nu inom de...
Lisen82
7 minuter sedan
Betäckning 2024 - föl 2025
Avel Det är verkligen så att vissa hästar "alltid" har högt/behöver avmaskas.
Jag har inte avmaskat ännu, och imorgon är BF. Så det får nog...
hamilton1
17 minuter sedan
Svar: 86
Visningar: 9 172
Avel
Måla staketstolpar med roslagsmahogny?
Utrustning Gjorde du något förarbete iform av slipning/tvättning?
Några av mina stolpar har mossa/lavar på sig så dessa stolparna tänkte jag slipa...
lizzie
30 minuter sedan